Regulamin
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa rodzaj, zakres i warunki sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem: www.greenburry.pl, oraz świadczenia usług drogą elektroniczną przez Nox Lab Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-326) przy al. Jerozolimskie 148 lok. 44A, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000338836 posługującą się nr NIP: 9462592531, REGON: 142043462, Biuro Handlowe: REDUTA BUSINESS CENTER – BIURA II; AL. JEROZOLIMSKIE 148 LOK. 44A; 02-326 WARSZAWA, zwaną dalej „Sklepem Greenburry” lub „Sklepem”.
2.Niniejszy Regulamin obowiązuje w zakresie umów sprzedaży towaru zawieranych od dnia 25 grudnia 2014 r. Zasady postępowania dotyczące umów zawartych przed tą datą znajdują się regulaminie archiwalnym.
- Przed dokonaniem zakupu Klient powinien zapoznać się z treścią Regulaminu i wyjaśnić ze Sklepem ewentualne wątpliwości. Wysłanie zamówienia wymaga zaakceptowania Regulaminu.
- W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie do warunków i zasad sprzedaży towarów przez Sklep Greenburry, świadczenia usług drogą elektroniczną oraz do ewentualnych reklamacji, stosuje się obowiązujące przepisy, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2004 r., Nr 96, poz. 959 z późn.zm.).
- Wszelkie wątpliwości i pytania należy kierować na adres mailowy: sklep@multicase24.pl. Do dyspozycji Klientów w godzinach 11.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych) pozostaje również konsultant Sklepu Greenburry pod numerem telefonu komórkowego +48 570 939 901.
- Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie na stronie www.greenburry.pl oraz w Biurze Handlowym: REDUTA BUSINESS CENTER – BIURA II; AL. JEROZOLIMSKIE 148 LOK. 44A; 02-326 WARSZAWA. Regulamin może zostać również na żądanie Klienta przesłany nieodpłatnie na podany przez niego adres mailowy lub pocztą tradycyjną – po otrzymaniu przez Sklep zaadresowanej zwrotnie koperty ze znaczkiem.
- Regulamin przeznaczony jest wyłącznie do użytku Klientów Sklepu w celu dokonywania zakupów w Sklepie Greenburry i zgłaszania ewentualnych reklamacji i innych roszczeń. Treść Regulaminu podlega ochronie prawnej i nie jest dozwolone kopiowanie jej w całości lub w części w celach komercyjnych.
- Rodzaj i zakres sprzedaży
- Sklep Greenburry prowadzi detaliczną i hurtową sprzedaż bagażu podróżnego, toreb, torebek, teczek, pasków, neseserów, saszetek, portfeli i innych wyrobów skórzanych niemieckiej marki GreenBurry, zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Sklep Greenburry dokonuje sprzedaży na rzecz konsumentów, w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.) i innych osób (podmiotów), które dokonują zakupu w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, jak również na rzecz przedsiębiorców, czyli osób dokonujących zakupu związanego z ich działalnością gospodarczą lub zawodową bez względu na ich formę organizacyjno-prawną; zwanych dalej „Klientami” lub odpowiednio w liczbie pojedynczej „Klientem”.
- Sklep prowadzi zarówno sprzedaż detaliczną, jak i hurtową, przez którą na potrzeby niniejszego Regulaminu rozumieć należy sprzedaż dużej ilości towarów w celu dalszej ich odsprzedaży odbiorcy końcowemu (konsumentowi). Niniejszy Regulamin określa w szczególności zasady sprzedaży detalicznej. Sprzedaż hurtowa dokonywana jest na zasadach każdorazowo uzgadnianych z kupującym.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami działalność prowadzona przez Sklep nie wymaga zezwoleń udzielanych przez organy administracji publicznej.
III. Opis towaru
- Sklep Greenburry sprzedaje towar nieużywany, fabrycznie nowy. Okazjonalnie w Sklepie pojawiać się mogą specjalnie oznaczone i opisane towary z oferty outlet’owej, które są przecenione, lecz nieużywane, mają niewielkie uszkodzenia, stanowią końcówki kolekcji itp.
- Opis towaru następuje poprzez:
1) zamieszczenie na stronie Sklepu wysokiej jakości kolorowych zdjęć każdego przedmiotu w tylu ujęciach, by widać było dokładnie jego wykonanie, wygląd i funkcjonalność;
2) opis towaru wskazujący: numer i kolekcję z której pochodzi, jego przeznaczenie, wygląd i rozmiar oraz wagę. - Na życzenie Klienta Sklep dokonana dodatkowych opisów i pomiarów oferowanego towaru, udzieli wyjaśnień, a także prześle dodatkowe zdjęcia towaru, o ile takimi będzie dysponować. Możliwe jest również obejrzenie towaru przed dokonaniem zakupu bezpośrednio w biurze handlowym Sklepu: REDUTA BUSINESS CENTER – BIURA II; AL. JEROZOLIMSKIE 148 LOK. 44A; 02-326 WARSZAWA, po skontaktowaniu się z obsługą Sklepu w celu umówienia spotkania.
- Zawarcie umowy sprzedaży
- Zawarcie umowy sprzedaży następuje poprzez dodanie do tzw. „koszyka” wybranego towaru lub towarów ze Sklepu Greenburry i wypełnienie oraz wysłanie formularza zamówienia.
- Wysłanie zamówienia wymaga zaakceptowania Regulaminu. W razie wątpliwości co do treści Regulaminu Klient proszony jest o kontakt ze Sklepem w celu ich wyjaśnienia.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania zamówienia przez Sklep.
- Zawarcie każdej umowy sprzedaży towaru oraz każda wysyłka towaru potwierdzane są oddzielną wiadomością elektroniczną, przesyłaną za pośrednictwem poczty elektronicznej po złożeniu zamówienia lub wysłaniu towaru. Jeżeli Klient w kontaktach ze Sklepem Greenburry posługuje się innym adresem elektronicznym niż ten, który podał podczas rejestrowania swojego konta w Sklepie Internetowym, to powinien zaznaczyć ten fakt w pierwszej wiadomości wysyłanej do Sklepu Greenburry po zakupie.
- Tuż po zakupieniu towaru należy potwierdzić zakup przez kliknięcie w link otrzymany w e-mailu zwrotnym.
- Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Od zawarcia umowy sprzedaży odróżnić należy poprzedzające tę czynność usługi świadczone drogą elektroniczną. Przez usługi świadczone drogą elektroniczną na potrzeby niniejszego Regulaminu należy rozumieć usługi takie jak:
1) udostępnienie Regulaminu Sklepu,
2) umożliwienie kontaktu ze Sklepem za pomocą sieci telekomunikacyjnej (Internetu),
3) zapoznanie Klienta z dokładnym opisem towarów, a także z warunkami zawarcia umowy sprzedaży i dostarczenia towaru,
4) zorganizowanie zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Internetu. - Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą, gdy użytkownik Internetu wyświetli stronę internetową Sklepu.
- Usługi świadczone przez Sklep drogą elektroniczną są nieodpłatne oraz świadczone przez Sklep wyłącznie w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonywania umowy sprzedaży i rozpatrzenia ewentualnych reklamacji.
- Klient w każdym czasie może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez opuszczenie strony internetowej Sklepu Greenburry.
- Płatność
- Ceny towarów są wyrażone w walucie polskiej i są cenami brutto, tj. zawierają podatek od towarów i usług (VAT).
- Ceny nie zawierają kosztów wysyłki, które wynikają ze wskazanego przez Klienta sposobu dostarczenia przesyłki, a ich wysokość jest podana na stronie w zakładce " Cennik dostaw" i w formularzu zamówienia. Podane ceny dostaw obowiązują jedynie dla dostaw na terenie Polski.
- Zakupione towary przesyłane są - zgodnie z wyborem Klienta - z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT. W przypadku braku dokonania wyboru faktury VAT przez Klienta, dołączany jest paragon fiskalny.
- Formy płatności akceptowane przez Sklep Greenburry są następujące:
a. przelew bankowy na konto Sklepu (płatność z góry)
b. gotówką przy odbiorze przesyłki (wysyłka za pobraniem)
c. gotówką przy odbiorze osobistym towaru w Biurze Handlowym Sklepu
d. płatność przez system płatniczy PayPal
e. e-przelewem są za pośrednictwem DotPay.pl
f. płatność online za pomocą karty płatniczej:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
VII. Realizacja i wysłanie zamówienia
- Termin realizacji zamówienia towaru wynosi ok. 5 dni roboczych. W okresach przedświątecznych (w szczególności w grudniu) termin realizacji zamówienia może być dłuższy i wynosić ok. 7 dni roboczych.
- Wysyłka towaru następuje w pierwszy dzień roboczy (tj. z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt) po dniu otrzymania zapłaty za towar na konto bankowe Sklepu. W przypadku, gdy Klient wybiera opcję płatności przy odbiorze przesyłki, towar wysyłany jest dnia roboczego następującego po dniu otrzymania formularza zamówienia z zadeklarowaną płatnością przy odbiorze przesyłki.
- W przypadku, gdy dany towar nie jest dostępny w magazynie, lecz jest dostępny w ofercie producenta marki Greenburry, Sklep na życzenie Klienta zamówi i sprowadzi do Polski ten towar w terminie indywidualnie uzgodnionym z Klientem. W takim przypadku Sklep pobiera zaliczkę wynoszącą 30% wartości zamówionego towaru.
- Przesyłki z zakupionym towarem wysyłane są według wyboru Klienta:
1) za pośrednictwem kuriera – przesyłką zwykłą lub pobraniową,
2) za pośrednictwem paczkomatów InPost – przesyłką zwykłą. - W wypadku stwierdzenia podczas odbioru przesyłki jakichkolwiek uszkodzeń opakowania, Klient proszony jest o złożenie reklamacji i zachowanie dokumentu potwierdzającego reklamację przesyłki oraz o niezwłoczny kontakt ze Sklepem Greenburry.
- W przypadku opóźnienia w dostawie zakupionego towaru, mimo potwierdzenia wysyłki przez Sklep, Klient proszony jest o niezwłoczne poinformowanie Sklepu o fakcie, że przesyłka nie dotarła w terminie.
VIII. Rozwiązanie umowy sprzedaży
- Zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na adres siedziby Sklepu wskazany w Rozdziale I ust. 1 Regulaminu lub w drodze wiadomości e-mail na adres: biuro@multicase24.pl w terminie czternastu dni, licząc od daty odebrania towaru lub od daty jego odebrania przez osobę trzecią wskazaną przez Klienta, inną niż przewoźnik. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać:
1) numer i nazwę zakupionego towaru (np. 1716-25 plecak),
2) imię i nazwisko Klienta;
3) adres zamieszkania Klienta,;
4) datę odbioru towaru;
5) jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru;
6) podpis Klienta, jeśli formularz jest przesyłany w wersji papierowej.
- W celu ułatwienia Klientom sporządzenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, na warunkach określonych w tym rozdziale, na stronie internetowej Sklepu, w zakładce „Formularze” zamieszczony jest przykładowy Wzór odstąpienia od umowy, zgodny z worem określonym w Załączniku nr 2 do ustawy o prawach konsumenta, który po wypełnieniu może być użyty przez Klienta do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Skorzystanie z Wzoru odstąpienia od umowy jest dobrowolne, a Sklep uwzględnia oświadczenia dokonane z jego pominięciem.
- W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrotu płatności Sklep dokona na podany przez klienta numer konta bankowego, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
- Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych innych opłat w związku z tym zwrotem.
- Zwrotu towaru należy dokonać niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany w przypadku wysłania towaru przed upływem 14 dni. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Klient odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- W przypadku Klientów nie będących konsumentami, lecz podmiotami nabywającymi towary w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą postanowień ust. 1-7 nie stosuje się, a zasady i możliwości ewentualnego odstąpienia od umowy regulują przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.).
- Reklamacje
- Sklep jest zobowiązany dostarczać towar bez wad. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121, z późn. zm.), Sklep Greenburry odpowiada za wady towaru, stwierdzone przed upływem 2 lat od wydania towaru Klientowi w przypadku wad fizycznych, a w przypadku wad prawnych – w okresie 2 lat od dnia w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady lub od dnia prawomocności orzeczenia wydanego w sprawie innej osoby, przez której wszczęcie Klient dowiedział się o istnieniu wady.
- Podstawą odpowiedzialności Sklepu z tytułów określonych w ust. 1 i 2 powyżej mogą być w szczególności wady towaru wynikające z jego niewłaściwej jakości, niewłaściwego wykonania lub konstrukcji, fakt nienadawania się towaru do użytku wynikającego z opisu lub z jego przeznaczenia, niekompletność, wady ukryte. Nie są wobec tego uwzględniane reklamacje (przez które rozumieć należy również roszczenia z tytułu niezgodności towaru z umową) z powodu:
1) wskazanego w opisie towaru braku jednolitej kolorystyki, wynikającej z wyrobu towaru ze skóry naturalnej i sposobu jej wyprawienia,;
2) wad jawnych, wskazanych w opisie towaru, z powodu których towar ten został przeceniony.
4. Klienci, którzy chcą złożyć reklamację, powinni zgłosić swoje roszczenie na adres siedziby Sklepu wskazany w Rozdziale I ust. 1 Regulaminu lub w drodze wiadomości e-mail na adres: biuro@multicase24.pl, wskazując:
1) imię i nazwisko (nazwę firmy);
2) adres korespondencyjny;
3) treść swojego żądania (wymiana, naprawa, zwrot ceny, obniżenie ceny);
4) dokładny opis i powód reklamacji
5) cenę towaru;
6) datę otrzymania towaru;
7) datę stwierdzenia niezgodności towaru z umową. - Klient proszony jest o podanie w zgłoszeniu reklamacji preferowanej przez niego formy kontaktu ze Sklepem oraz danych kontaktowych, w celu jak najsprawniejszego rozpoznania jego reklamacji.
- W przypadku, gdy wskutek rozpoznania reklamacji Klientowi będzie miał być wydany towar (reklamowany, nowy, naprawiony), Klient powinien towar odebrać bez zbędnej zwłoki po uzyskaniu informacji o możliwości odbioru towaru, uwzględniając ustalenia miedzy stronami co do czasu i sposobu odbioru towaru.
- Reklamowany towar będzie przechowywany przez Sklep nieodpłatnie przez okres 2 miesięcy od otrzymania przez Klienta informacji o możliwości odbioru towaru.
- Ze względu na treść ust. 7 powyżej, Klient proszony jest aby w zgłoszeniu reklamacji zawarte zostało jedno z poniższych oświadczeń:
1) „W przypadku braku odbioru przeze mnie towaru w terminie 2 miesięcy od udzielenia mi informacji o możliwości odbioru towaru, wyrażam zgodę na jego protokolarne zniszczenie”;
albo
2) „W przypadku braku odbioru przeze mnie towaru w terminie 2 miesięcy od udzielenia mi informacji o możliwości odbioru towaru, wyrażam zgodę na odpłatne przechowanie towaru na mój koszt, za kwotę 3 zł za jeden dzień, powiększoną o należny podatek VAT, zgodnie z przepisami art. 835-845 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.)”.
- W razie braku odbioru towaru po upływie okresu jego bezpłatnego przechowania, określonego w ust. 7 powyżej oraz niezłożenia któregokolwiek z oświadczeń określonych w ust. 8 powyżej, Sklep informuje Klienta o możliwości odbioru towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania powiadomienia oraz o skutkach braku odebrania towaru w tym terminie, ustalonych w ust. 11 poniżej.
- Odebranie towaru nie później niż z upływem 14 dni od dnia otrzymania informacji o której mowa w ust. 9 powyżej, skutkuje przedłużeniem okresu bezpłatnego przechowania towaru, do dnia odbioru towaru.
- W przypadku nieodebrania towaru w okresie 14 dni od dnia otrzymania informacji o której mowa w ust. 9 powyżej, Sklep uprawniony jest do pobierania opłat za bezumowne przechowanie towaru.
- W celu ułatwienia Klientom dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi, na stronie internetowej Sklepu, w zakładce „Formularze” zamieszczony jest Formularz Reklamacji, który po wypełnieniu może być użyty przez Klienta do zgłoszenia roszczeń wynikających z rękojmi. Skorzystanie z Formularza Reklamacji jest dobrowolne, a Sklep uwzględnia zgłoszenia dokonane z pominięciem Formularza Reklamacji.
- Do reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio ust. 4 powyżej. Sklep Greenburry rozpatruje reklamacje usług świadczonych drogą elektroniczną w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
- Klientowi, który nie zgadza się ze sposobem rozpatrzenia reklamacji przez Sklep, przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń przed sądem powszechnym.
- Towary sprzedawane w Sklepie nie są chronione z tytułu gwarancji, chyba że oferta sprzedaży danego towaru stanowi inaczej.
- Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
- Warunkiem technicznym niezbędnym do korzystania z usług Sklepu Greenburry jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej, np. Internet Explorer 7.0, Mozilla FireFox 9.0, Opera 8.0, Chrome 10.0.
- Sklep Greenburry zakazuje dostarczania przez Klientów za pośrednictwem strony Sklepu treści o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności wypowiedzi i opinii obraźliwych dla innych Klientów, wulgaryzmów (również wykropkowanych), wypowiedzi rasistowskich, poniżających, ośmieszających itp.
- Dokonywanie zakupów drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie Klienta jako użytkownika Internetu. Ryzyko związane z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną polega w szczególności na zagrożeniu zainfekowania systemu informatycznego Klienta oprogramowaniem mającym na celu np. szpiegowanie użytkowania, kradzież ważnych danych, spowodowanie braku możliwości uruchomienia systemu, spam, usuwanie danych itp.
- By uniknąć zagrożeń, o których mowa w ust. 2 powyżej, Klient powinien zaopatrzyć sprzęt, który wykorzystuje podłączając się do Internetu w program antywirusowy i dokonywać systematycznych aktualizacji tego programu.
- Sklep Greenburry korzysta we własnym zakresie z zabezpieczeń systemowych i stałej pomocy informatycznej. Komunikacja między komputerem Klienta a serwerem Sklepu zaszyfrowana jest przy pomocy protokołu SSL (Secure Socket Layer).
- Sklep Greenburry informuje, że system informatyczny Sklepu może wykorzystywać tzw. „cookies“, czyli małe pliki tekstowe, które służą do identyfikacji przeglądarki Klienta dla celów statystycznych i analiz sprzedaży. Cookies nie są wykorzystywane do zbierania danych osobowych, są nieszkodliwe dla komputera, oprogramowania i danych Klienta. Wyłączenie opcji Cookies nie powoduje braku możliwości korzystania z usług Sklepu.
- Świadczenie usług drogą elektroniczną następuje na zasadach określonych w Regulaminie.
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Nox Lab Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie al. Jerozolimskie 148 lok.44A, 02-326 Warszawa jest Administrator Danych Osobowych.
- Administrator w ustawowym terminie powoła Inspektora ochrony danych osobowych, do czasu jego powołania w razie pytań odnośnie sposobu i zakresu przetwarzania danych można kontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: sklep@multicase24.pl.
- Pani/Pana dane osobowe zgodnie z art. 6 ust. 1 RODO przetwarzane są zgodnie z prawem wyłącznie w określonych celach i w niezbędnym zakresie.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
- realizacji umów zawartych przez administratora;
- w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych;
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
- Załącznikiem do Regulaminu jest Polityka Prywatności Sklepu Greenburry określająca cel i zakres zbieranych przez Sklep danych Klientów.
XII. Prawa autorskie
Sklep Greenburry informuje, że nie wyraża zgody na kopiowanie i wykorzystywanie w jakimkolwiek celu innym niż podjęcie decyzji o zakupie towaru opisów i zdjęć towarów znajdujących się na stronie Sklepu Greenburry.