SZYBKI KONTAKT

Sprzedaż detaliczna:
+48 604 086 233

+48 22 830 00 24

sklep@multicase24.pl

Sprzedaż hurtowa:

602299263
roman@multicase24.pl

KATALOG 2017

 

Newsletter

Zapisz się na newsletter i odbierz kupon na zakupy o wartości 20 zł

Dostawa

Paczkomaty
DPD Poczta Polska
Bezpieczne płatności

Śledzenie przesyłki

Jak śledzić przesyłkę?

Status przesyłki wysłanej za pośrednictwem naszych dostawców można śledzić on-line.


Dostawca

Śledzenie przesyłki on-line

Poczta Polska

http://sledzenie.poczta-polska.pl/

Kurier DPD

http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?id_kat=3&id=33&mark=18

Paczkomaty InPost

http://www.paczkomaty.pl/sledzenie_paczki,34.html



Śledzenie krok po kroku.

1. Poczta Polska

Status przesyłki wysłanej za pośrednictwem Poczty Polskiej można sprawdzić, wpisując w polu IDENTYFIKATOR pełny 20-cyfrowy lub 13-znakowy numer (np.: 00159007733123456789, RR123456789PL) podany w mailu systemowym informującym o nadaniu przesyłki.

2. Firma kurierska DPD

Status przesyłki wysłanej poprzez firmę DPD można sprawdzić, wpisując numer przesyłki podany w mailu systemowym informującym o jej nadaniu.

Kurier podejmuje dwie próby doręczenia. Na życzenie Klienta istnieje możliwość telefonicznego umówienia dokładnego terminu odbioru. Klient sam decyduje, o której godzinie kurier ma dostarczyć przesyłkę, jeżeli jest to czas niestandardowy.

Informacje o próbach doręczenia lub przesyłkach awizowanych są dostępne po zalogowaniu się na stronie i wpisaniu numeru przesyłki na stronie internetowej.

Uwaga! Sklep nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską DPD.

3. Paczkomaty InPost

Status przesyłki wysłanej poprzez system paczkomatów InPost można sprawdzić, wpisując numer przesyłki podany w mailu systemowym informującym o nadaniu paczki.

Odbiór w paczkomacie jest możliwy po wcześniejszym wskazaniu adresu odbioru (adres lub numer paczkomatu) i podaniu numeru telefonu komórkowego, na który ma zostać przysłana informacja o dostarczeniu paczki.

Dostawa paczki przez usługę InPost trwa do 2 dni od momentu nadania.

Po nadaniu paczki w paczkomacie adresat przesyłki otrzyma SMS za statusem paczki. Adresat zostanie poinformowany SMSem, kiedy paczka zostanie nadana z paczkomatu i kiedy dotrze do paczkomatu docelowego, w którym Klient będzie mógł ją odebrać.

Adresat ma 3 dni na odbiór przesyłki z paczkomatu. Jeśli nie zdąży tego zrobić, może wysłać SMS w celu wydłużenia czasu odbioru z paczkomatu lub w ciągu kolejnych 11 dni odebrać paczkę z odpowiedniego oddziału InPost.



















Sklep internetowy Shoper.pl