SZYBKI KONTAKT

Sprzedaż detaliczna:
+48 604 086 233

+48 22 830 00 24

sklep@multicase24.pl

Sprzedaż hurtowa:

602299263
roman@multicase24.pl

KATALOG 2015

Newsletter

Zapisz się na newsletter i odbierz kupon na zakupy o wartości 20 zł

Dostawa

Paczkomaty
DPD Poczta Polska
Bezpieczne płatności

Jak kupować

Proces składania zamówienia:

Proces składania zamówienia składa się z kilku poszczególnych etapów i rozpoczyna się od momentu skompletowania wszystkich interesujących produktów w KOSZYKU.

REJESTRACJA/LOGOWANIE/ZAKUP JEDNORAZOWY

Masz do wyboru 3 opcje: możesz zostać naszym Klientem po zarejestrowaniu się i korzystać z przywilejów, które Ci to warunkuje lub jeśli jesteś już naszym Klientem zaloguj się używając do tego Loginu (e-mail) i Hasła, które wpisałeś w procesie rejestracji, ewentualnie możesz dokonać zakupu bez rejestracji i logowania, jako zakup jednorazowy.

Przywileje dla stałych klientów:

  • podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów
  • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach
  • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych

FORMA DOSTAWY I PŁATNOŚCI

Staramy się zapewnić naszym Klientom szeroki wybór dostawców. Spośród oferowanych przez nas, można wybrać:

  • firmę kurierską DPD
  • Paczkomaty InPost
  • Pocztę Polską

Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w sklepie i są doliczane na końcowym etapie składania zamówienia. W oparciu o wybraną formę dostawy, wartość koszyka zostanie automatycznie przeliczona. Przed potwierdzeniem zamówienia uzyskujesz informację o całkowitej kwocie jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane.

Akceptowane przez nas formy płatności to:

  • Płatność on-line PayPal
  • Płatność przelewem na konto
  • Płatność za pobraniem
  • Płatność przy odbiorze
  • rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem DotPay.pl.

Zatwierdzenie wyboru formy płatności i dostawy kończy proces składania zamówienia.

PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA

W tym miejscu zostajesz poinformowany o złożonym zamówieniu. Jeśli wybrałeś płatność zwykłym przelewem, na ekranie monitora ukażą się wszystkie dane niezbędne do realizacji przelewu za zamówienie. Informacje te zostaną również przesłane na adres e-mail, który został wskazany w procesie rejestracji. Na adres e-mail zostanie także wysłana prośba o potwierdzenie zamówienia poprzez specjalnie skonstruowany link.

Potwierdzenie zamówienia i wpłata za zamówienie rozpoczyna proces realizacji zamówienia.

W przypadku zamówień złożonych, potwierdzonych i opłaconych w dni wolne, święta i długie weekendy przygotowywanie przesyłek do wysyłki rozpoczyna się w pierwszym dniu roboczym po dniach wolnych od pracy.

Jak kupować? KROK PO KROKU

  1. Wybierz produkt, który chcesz kupić oraz wpisz wybraną ilość, a następnie kliknij przycisk ‘DO KOSZYKA’.
  2. Automatycznie zostaniesz przekierowany na stronę KOSZYKA, jeśli chcesz kupić kolejny produkt kliknij ‘KONTYNUUJ ZAKUPY’ i postępuj zgodnie z pkt.1. Jeśli chcesz sfinalizować zakup przejdź do następnego punktu.
  3. Wybierz jedną z podanych form dostawy i sposobów płatności, a następnie kliknij przycisk ‘ZAMAWIAM’.
  4. Po automatycznym przekierowaniu na stronę Rejestracji/ Logowania możesz:

    - zostać naszym KLIENTEM, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, klikając przycisk ‘ZAREJESTRUJ SIĘ’,

- dokonać zakupu’ jednorazowego, jeżeli nie jesteś zainteresowany rejestracją, klikając przycisk ‘POTWIERDŹ ZAKUP’,

- zalogować się, jeżeli jesteś już naszym KLIENTEM, wpisując e-mail i hasło w odpowiednie rubryki i klikając przycisk ‘ZALOGUJ SIĘ’.

  1. Wybrałeś opcję ZAREJESTRUJ SIĘ:

    - na wskazany adres został wysłany e-mail z prośbą o potwierdzenie rejestracji,
    - po potwierdzeniu rejestracji, trafisz na stronę swojego zamówienia, chcąc przejść dalej, kliknij przycisk ‘PODSUMOWANIE’.
  2. Wybrałeś opcję ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE- zakup jednorazowy:
    - wprowadź wymagane dane w formularzu zamówienia i kliknij przycisk ‘PODSUMOWANIE’.
  1. Wybrałeś opcję ZALOGUJ SIĘ:

    - wpisz e-mail i hasło (podane w czasie rejestracji) w odpowiednie rubryki i kliknij przycisk ‘ZALOGUJ SIĘ’,
    - jeżeli wszystkie podane dane do wysyłki, podane w czasie rejestracji nie uległy zmianie, to kliknij przycisk ‘PODSUMOWANIE’,
    - jeżeli chcesz dokonać wysyłki na inny adres niż ten, który widnieje w naszym systemie, zaznacz opcję inny adres, wpisz poprawne dane i kliknij przycisk ‘PODSUMOWANIE’.
  1. Zostajesz przekierowany na stronę podsumowującą zamówienie, jeżeli wszystkie informacje wyświetlane są poprawne, kliknij przycisk ’POTWIERDŹ ZAKUP'.
  2. Zamówienie zostało złożone. Zostajesz o tym poinformowany pełną informację wyświetloną na monitorze ekranu.
  3. Teraz w zależności od wybranej formy płatności- OPŁAĆ ZAMÓWIENIE
    - w przypadku przelewu zwykłego- na wskazany adres e-mail zostaną wysłane potrzebne dane do jego realizacji
    - w przypadku pobrania- przygotuj gotówkę przed wizytą dostawcy
  4. Czas realizacji zamówienia zależny jest od wybranej formy płatności i wynosi zazwyczaj 1-5dni.



Zapraszamy do zakupów.




Sklep internetowy Shoper.pl